پرفروش ترین عطرهای زنانه در ایران
پرفروش ترین عطرهای زنانه در ایران

 انتخاب یک عطر گاهی اوقات می‌تواند سخت تر از آن باشد که انتظارش را داشته باشیم. با وجود صدها عطر و تنوع بسیار زیاد و تفاوت های بسیار زیادتر، بعضی مواقع لازم است تا از تجربیات دیگران استفاده کنیم و یک عطر مناسب تهیه کنیم. یکی از راه های بهره گیری از نظرات دیگران، تحقیق راجع به پرفروش ترین عطرهای زنانه در ایران است.

معمولا عطر های پرفروش زنانه بعلت های متفاوتی به این جایگاه می رسند و میتوان از دلایلی مثل قیمت مناسب و یا رایحه دلنشین و عامه پسند نام برد.

مساله دیگری که مطرح می شود این است که پرفروش ترین عطرهای زنانه در ایران معمولا در نسخه های متنوع و متعدد یافت میشوند و میتوانید علاوه بر خود عطر، سایر محصولات با همان رایحه را بعنوان مکمل عطرتان استفاده کنید. با عطر مهر همراه باشید.

 پرفروش ترین عطرهای زنانه ایران

معرفی چند نمونه از پرفروش ترین عطرهای زنانه در ایران

 

١- کریستین دیور جادور (ژَدوق)

این افسانه ی جادویی مثل یک فرشته نجات به کمکتان می آید. بیش از ٢٠ سال از معرفی جهانی این عطر میگذرد و همچنان در دل قفسه بزرگ ترین و معتبر ترین فروشگاه های عطر جای دارد.

این عطر با رایحه گلی ملایم و در شیشه ای مانند یک قطره به رنگ طلایی طراحی شده است و عطری است که انتخاب بسیاری از آقایان برای هدیه دادن عزیزان خود میشود.

نت آغازین: پرتقال ماندارین، گلابی، ترنج، گل مگنولیا، خربزه و هلو

نت میانی: گل برف، گل یاس، گل فریسیا، گل محمدی، گل ارکیده، گل مریم، گل بنفشه، آلو

نت انتهایی: وانیل، مشک سیاه، گیاه تاج خروس، توت سیاه و سدر

 

٢- چنل کوکو مادمازل

شاهکار دیگری در دست بانوان جهان! این عطر نیز سالیان سال است که جایگاه خوبی در رتبه بندی های فروش دارد و با توجه به رایحه ی شیرین و دلنشینی که دارد، گزینه بسیار مناسبی برای استفاده های روزانه و یا محیط های اداری میباشد.

بدلیل داشتن طرفداران بسیار زیاد ممکن است بیلبورد تبلیغ این عطر را هرجایی مشاهده کنید.

نت آغازین: ترنج، شکوفه پرتقال، ماندارین، پرتقال

نت میانی: گل یاس، یلانگ یلانگ، گل رز، میموس

نت انتهایی: نعناع هندی، خس خس، دانه تونکا، وانیل و مشک

 

٣- لانوین اکلت

این عطر یکی از پرفروش‌ترین عطر های زنانه در ایران است که علاوه بر رایحه بینهایت دلنشینش، قیمت مناسبی دارد. رایحه اصلی این عطر خنک و اندکی شیرین است و از لحاظ ماندگاری نیز بسیار خوب عمل میکند. ادکلن لنوین اکلت زنانه به معنای درخشندگی است و کاملا با استفاده از این عطر درخشش بی نظیری به خود هدیه می‌دهید.

نت آغازین: یاس بنفش، چای و شکوفه درخت هلو

نت میانی: ویستریا، گل صد تومانی و گل اسمانتوس

نت انتهایی: مشک، کهربا و سدر

پرفروش ترین عطرهای زنانه در ایران

 

۴- کارولینا هررا گودگرل

دختر خوب! تعریفی کوتاه، مختصر و مفید. با اطمینان کامل می‌توانید این عطر را هر لحظه و هر موقعیتی استفاده کنید و ستایش شوید. به نسبت سه گزینه قبل رایحه ای مدرن تر به روز تر و جدیدتری دارد. همچنين با ظاهری اغواکننده به شکل یک کفش پاشنه دار معرفی شده است تا حسابی چشم نوازی کند.

نت آغازین: بادام شیرین و قهوه

نت میانی: گل مریم و گل یاس

نت انتهایی: دانه تونکا و کاکائو

۵- لنکوم لوی بل

نام این عطر نیز معادل جالبی دارد: زندگی زیباست! به همین سادگی، به همین خوشبویی. رایحه گرم و شیرین این عطر برگرفته از گل های وحشی و تا حدی نت های شکلاتی است. به همین دلیل همواره در فروش جایگاه خوبی دارد. لوی بل همانند سایر موارد ذکر شده در نسخه های مختلفی عرضه شده است.

نت آغازین: گلابی و توت سیاه

نت میانی: گل یاس، زنبق، شکوفه پرتقال

نت انتهایی: بادام تلخ، نعنا هندی، وانیل و دانه تونکا

نتیجه گیری برای پرفروش ترین عطرهای زنانه در ایران

این لیست کمک شایانی میکند تا با سلیقه اکثریت جامعه آشنا شویم و در انتخاب عطر علی الخصوص بهنگام خرید عطر زنانه به منظور هدیه دادن، انتخاب بهتری داشته باشیم.

لازم به ذکر است که این لیست به ترتیب خاصی نبوده و صرفا ۵ مورد از پرفروش ترین عطرهای زنانه در ایران و جهان را معرفی میکند.