بهترین عطرهای مردانه
بهترین عطرهای مردانه کدامند؟ ❤️

انتخاب عطر مردانه یکی از چالش های آقایان شیک و یا بانوانی است که می خواهند یک عطر مردانه برای هدیه دادن انتخاب کنند. بررسی عطر های جدید و مقایسه با آن با عطر های قدیمی یکی از بهترین راه ها برای انتخاب یکی از بهترین عطرهای مردانه است. با وبسایت عطر مهر همراه باشید تا برای خرید عطر به شما کمک کنیم.

شناخت گستره ی بهترین عطرهای مردانه

آنچه که در انتخاب و خرید عطر مردانه مهم است شناخت کامل دسته بندی های عطر های مردانه است. به صورت کلی عطر ها در سه طبع خنک، گرم و معتدل خلاصه می شوند. پس از آن ساختار عطر است که عبارتند از شیرین، ترش، تند، تلخ، ملایم.

با مراجعه به چند مرجع بررسی و کارشناسی بین المللی و داخلی، پنج مورد از بهترین عطرهای مردانه را برای شما عزیزان بررسی میکنیم.

از رتبه پنجم به رتبه اول بهترین عطرهای مردانه پیش می رویم!

رتبه پنجم متعلق به عطر تق هرمس است. Terre D’Hermes

این عطر با الهام از خاک تداعی شده است. تق در زبان فرانسوی به معنی خاک یا زمین می باشد. رایحه این عطر خنک و تلخ و تند است. نت اول آن گریپ فروت و پرتقال است که با گذشت زمان رایحه فلفل صورتی، فلفل سفید و فلفل سیاه بعنوان نت میانی نمایان می شود. اما نت پایانی این عطر جالب ترین بخش ماجرا است، زغال، وتیور یا خس خس در کنار نعناع هندی و چوب سدار سازنده نت پایانی این شگفتی کهنه کار دنیای عطر هستند.

عطر ادکلن تق هرمس همواره فروش خوبی را تجربه کرده و یکی از بهترین عطرهای مردانه است و میتوان گفت این جایگاه بسیار منطقی و مناسب این عطر است. همچنین در سوابق این عطر جایگاه برترین عطر سال از نظر کاربران در سال ٢٠١٧ چشم نوازی می کند. قیمت جهانی این عطر ٨۵ دلار است و از نظر قیمت جزو عطر های میان رده قرار میگیرد.

رتبه چهارم این لیست عطر خوش نام وان میلیون پاکورابان است

این عطر نیز سالیان سال در لیست پر فروش ترین و بکی از بهترین عطرهای مردانه بوده و بعلت تنوع بالای محصولاتی که توسط برند پاکورابان برای تکمیل سبد وان میلیون معرفی شده، یکی از بهترین عطرهای مردانه می باشد. این عطر گرم و شیرین محسوب می شود و نت اولیه آن پرتقال ماندارین شیرین است و نت میانی آن دارچین می باشد. در پایان کهربا و چرم نت پایه این عطر را می سازند. قیمت جهانی ادکلن وان میلیون ١٠۵ دلار است و سال ٢٠٠٨ عرضه جهانی شده است. سال ٢٠٠٩ این عطر از نظر کارشناسان بهترین عطر سال معرفی شد. وان میلیون از لحاظ ظاهری نیز بعلت شباهت به شمش طلا خیلی مورد استقبال قرار گرفته است.

بهترین عطرهای مردانه

 

رتبه سوم متعلق است به عطر ادکلن بلو شنل

عطری که سال ٢٠١٠ با طراحی ژاک پولژ غوغا به پا کرد، این عطر خنک و کمی تند و شیرین است. نت اولیه متشکل از گریپ فروت، نعنا و لیمو است که بعد از مدتی نت میانی پدید می آید و رایحه یاسمن، جوز، زنجبیل و فلفل صورتی و فلفل سفید استشمام می شود. نت پایانی این شاهکار چوب صندل،خس خس، عود و چوب سدار است. بلو شنل در واقع هر سال جزو پرفروش ترین هاست. همین پر فروش بودن سندی بر کیفیت بالا و رایحه دلنشین این عطر است که همواره انتخاب بسیاری از سخت پسندان می شود. قیمت جهانی این عطر ٩۵ دلار است.

رتبه دوم این لیست از برند دیور است. ساواج!

این عطر به اعتقاد بسیاری از کارشناسان برادر ناتنی بلو شنل است. شباهت این دو عطر در نت بندی و ساختار کاملا مشهود است. البته ساواج کمی تند تر از بلو شنل است و نت اولیه آن برگاموت در کنار فلفل سفید و فلفل سیاه است. نت میانی متشکل از لاوندر یا اسطوخودوس، گرانیوم، کندر،فلفل صورتی، وتیور یا خس خس و نعناع هندی است. نت پایانی این عطر شامل لابدانیوم و چوب سدار است که با کمک رایحه شبیه سازی آزمایشگاهی (یا آمبروکسان) می شود. این عطر در سال ٢٠١۵ معرفی شده است و قیمت جهانی آن ١٢۵ دلار می باشد.

اما می رسیم به رتبه یک و برترین عطر!

این عطر همواره تاج بر سر دارد! بهترین عطر مردانه، کرید اونتوس!

اونتوس به معنای واقعی کلمه شاهکار است. برند سلطنتی کرید که اصالتی انگلیسی دارد اما در قلب عطر سازی جهان یعنی فرانسه تولید می شود. از سال ٢٠١٠ توسط اروین کرید و الیویر کرید طراحی شد. در واقع نقطه عطف نسل ششم و هفتم خاندان کرید همین اونتوس است. عطری که با الهام گیری از زندگی دراماتیک ناپلئون بناپارت، پادشاه دیرین فرانسه طراحی شده است.

به جرات می توان گفت هر عطر دیگری در این جایگاه بود در حق اونتوس ظلم شده بود. نت اولیه این عطر مردانه محبوب و دوست داشتنی از سیب سبز، آناناس، برگاموت و انگور سیاه تشکیل شده است و پس از آن نت میانی که ساخته شده از یاسمن مراکشی، گل رز، نعناع هندی و چوب درخت توس است، نمایان می شود و نت پایانی متشکل از وانیل، مشک، خزه بلوط (اوک موس) و امبر گریس (عنبر) است.

((*امبر گریس ماده ای مومی است که در دستگاه گوارش نهنگ ایجاد می شود ولی با مدفوع آن تفاوت دارد.*))

این افسانه ی بی بدیل دنیای عطر واقعا لایق این جایگاه است و با اطمینان کامل می توان گفت بهترین عطر مردانه است. قیمت جهانی این عطر برای نسخه ۷۵ میل ۳۶۰ دلار و برای حجم ۱۰۰ میل حدود ۴۳۰ دلار است و در دسته گران قیمت و لوکس قرار میگیرد.

این لیست برگرفته از معتبر ترین مراجع عطر شناسی داخلی و خارجی برای شناخت بهتر عطر های مردانه آماده شده است و امیدواریم از مطالعه این مطالب لذت برده باشید.

“عطر مهر”