بازخورد درباره این کالا

عطر ادکلن مردانه بلو شنل ۱۰۰ میلی لیتر Bleu de Chanel

صاف
ماندگاری
خوب
پخش بو
عالی
رایحه خاص
عالی
ارزش خرید
عالی
نقاط قوت
  • رایحه بسیار دلنشین
  • ماندگاری خیلی خوب در نسخه پرفیوم
  • پخش بوی قوی در نسخه ادوتوالت
  • رایحه چهار فصل و روزمره

بلو د شنل bleu de chanel

ادکلن بلو شنل

محال است که در خاطرات و کلکسیون عطر یک عطر باز بلو شنل یاف نشود. این عطر دوست داشتنی که توسط ژاک پولژ در سال ۲۰۱۰ طراحی و روانه بازار شد، ساختاری مرکباتی و چوبی دارد همچنین تا حدودی می توان گفت آروماتیک است. اگر بخواهیم از ویژگی های قابل توجه عطر بلو شنل (بلو د چنل یا بلو شانل نیز تلفظ می شود) یاد کنیم پخش بوی قوی این عطر و رایحه جذب کننده، مهمترین ویژگی است.

بلو شنل بسیار متفاوت تر از عطر های خنک دیگر است. این عطر بعلت محبوبیت بالا چند سال پس از معرفی به صورت نسخه ادو پرفیوم (eau de parfum) نیز تولید شد. و در سال ۲۰۱۸ توسط الیویر پولژ باز طراحی و تحت عنوان بلو شنل پرفیوم معرفی شد. ادکلن بلو شنل چندین جایزه مختلف دریاف کرده است. بهترین عطر مردانه سال، بهترین عطر مردانه از دیدگاه مصرف کننده و جایزه طراحی شیشه عطر، عناوین افتخارات این عطر است. نسخه ادو توالت و ادو پرفیوم ادکلن بلو شنل از لحاظ نت بندی و طراحی عطر هیچ تفاوتی نداشته و فقط از نظر غلظت متفاوت اند. اما نسخه پرفیوم تفاوت اندکی در عین حفظ اصالت عطر دارد.

عطر ادکلن بلو شنل همچنان پرفروش!

ادکلن بلو شنل جزو معدود عطر هایی می باشد که همچنان پس از گذشت سالیان سال در لیست پرفروش هاست.

ساختار عطر بلو شنل:

نت اولیه: لیمو، فلفل صورتی، نعناع، گریپ فروت

نت میانی: زنجبیل، یاسمن، جوز، خس خس (وتیور)

نت پایانی: چوب صندل، نعناع هندی، کهربا، چوب سدار، عود، مشک سفید، لابدانیوم

همان طور که اشاره شد این عطر در سه نسخه مختلف عرضه شده است. این امر موجب می شود که راحت تر تصمیم گیری کنید و اگر ماندگاری بیشتری می خواهید داشته باشید به سراغ نسخه پرفیوم بروید و همچنین با بودجه محدود نسخه ادو توالت را تهیه کنید.

این عطر گزینه بسیار مناسبی برای هدیه دادن می باشد زیرا رایحه بسیار دلنشینی دارد و مناسب همه سنین و تمام فصل ها می باشد. همچنین برای استفاده روزانه و محیط های اداری یک انتخاب عالی است. حس تازگی و خنکی این عطر باعث می شود همه افرادی که متوجه رایحه این عطر می شوند نا خود آگاه تحسینش کنند.

وبسایت خرید عطر مهر عطر ادکلن بلو شنل را با ضمانت اصالت ارائه میکند.

عطر مهر یاد آور لحظه ها

ادکان بلو شنل در حجم های متنوع و در سه غلظت موجود است و در صورت نیاز جهت دریافت مشاوره تلفنی و یا واتس اپ، می توانید با شماره ۰۹۱۵۲۱۵۲۰۰۹ در تماس باشید.

مشخصات عطر ادکلن مردانه بلو شنل ۱۰۰ میلی لیتر

    • حجم و نوع

      100میلی لیتر ادو توالت, 100میلی لیتر ادوپرفیوم, 100میلی لیتر پرفیوم(تستر), 100میلی لیتر اکستریت دو پرفیوم(تولید عطر مهر), دکانت 15 میلی لیتر

امتیاز کاربران به: عطر ادکلن مردانه بلو شنل 100 میلی لیتر | (1نفر)

ماندگاری
خوب
پخش بو
عالی
رایحه خاص
عالی
ارزش خرید
عالی
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.
نظرات کاربران
مشاوره
توسط نورمهری (مدیر فروشگاه) در تاریخ 6 مارس 2022
نقاط قوت
  • ماندگاری خیلی خوب
  • پخش بوی فوق‌العاده قوی
  • رایحه مورد پسند و پر فروش

با سلام این ادکلن رایحه دلنشین و عامه پسند دارد، برای کادو دادن گزینه بسیار مناسبی است. همچنین میتوانید از بخش نوع و حجم گزینه تولید شده توسط عطر مهر را انتخاب کنید و با هزینه ای کمتر کیفیت قابل قبولی داشته باشید.

مقایسه ( 0 مورد )