آیا عطر یا ادکلن جدایی میاره!!؟؟

چرا برخی افراد بر این باورند که هدیه دادن عطر یا ادکلن باعث جدایی و دوری می‌شود؟ آیا منشأ و تاریخچه موثقی برای این حرف وجود دارد؟ اگر پاسخ این دو سوال را نمیدانید و یا از آن دسته افرادی هستید که هدیه دادن عطر را عاملی برای جدایی و فاصله میدانید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

آیا باور اینکه عطر و ادکلن باعث جدایی میشود دلیل علمی دارد؟

در پاسخ این سوال باید گفت: “نه”. خب در واقع هیچ دلیل علمی بر اثبات این پرسش وجود ندارد. گاها اینگونه شایعات باعث میشود در خرید عطر برای هدیه دچار تردید شویم. عطر نه تنها جدایی نمی آورد بلکه برعکس، هدیه دادن (چه عطر و چه ساعت و کتاب و…) باعث انتقال حس و حال خوب و انرژی مثبت به فرد مقابل می‌شود. عطر ماده ای خوشبو است که هر لحظه و هر مکان، با استشمام آن حس و حال ما بهتر می‌شود پس چرا باید عطر هدیه دادن باعث جدایی شود؟! ضمن اینکه به لحاظ علمی ثابت شده و تقریبا تمام کارشناسان بر این امر تأکید دارند که بوی خوش تا مدت ها در ذهن افراد باقی میماند و حتی شاید هیچگاه فراموش نشود. همچنین استفاده مداوم از عطر باعث خوش خلقی و ایجاد آرامش در قلب می‌شود. در پایان از لحاظ علمی این حرف ریشه و سندیت ندارد.

آیا عبارت عطر یا ادکلن جدایی میاره ریشه تاریخی دارد؟

پاسخ این سوال نیز کاملا مشخص است، هیچ ریشه تاریخی مبتنی بر جدایی بعلت عطر هدیه دادن وجود ندارد. البته شاید بر حسب اتفاق و کاملا تصادفی فردی پس از هدیه دادن یک عطر به عزیزی در مدت کوتاهی به هر علتی از وی جدا یا دور شده باشد و با خودش علت این جدایی را هدیه دادن عطر بداند و با تعمیم آن یک باور غلط را در دل مردم نهاده باشد، اما حتی اگر مواردی این چنین وجود داشته باشد جز خرافات چیزی نیست. بنابراین خرید عطر به هیچ عنوان علت جدایی نیست.

آیا عطر هدیه مناسبی است؟

قطعا همه ما هنگام خرید هدیه برای عزیزانمان، بارها و بارها به عطر یا ادکلن فکر کرده ایم. این انگیزه از حس های خوب به ما می‌رسد، همانطور که یک شخص به هنگام دریافت کادو، از دریافت و استفاده آن خشنود و خوشحال می‌گردد، از دریافت عطر نیز خوشحال خواهد شد و چه بسا که تا سالیان سال آن عطر را همراه خود داشته باشد و از استفاده آن لذت ببرد. پس مطمئن باشید عطر بهترین هدیه ای است که میتوان به همسر، اعضای خانواده، دوستان و همکاران تقدیم کرد. البته که انتخاب عطر برای هدیه شاید با کمی سردرگمی همراه باشد. (مشاورین عطر مهر در کنار شما هستند تا بتوانید بهترین هدیه هارا برای عزیزانتان به ارمغان بیاورید)

 

آیا عطر و ادکلن جدایی میاره

هنگام خرید هدیه به شایعات و خرافات اهمیت ندهید.

منطقی نیست که هنگام خرید کالا حال میخواهد هدیه باشد یا مورد نیاز شخصی، به شایعات اهمیت بدهیم. این خرافات فقط مارا گیج و گمراه می‌کنند. همچنین می‌شود از این زاویه نگاه کرد که آیا کتاب جدایی می‌آورد؟ آیا تلفن همراه باعث جدایی می‌شود؟ آیا طلا و جواهر جدایی می‌آورد؟ در واقعیت افرادی که از هم جدا می‌شوند بدلیل ایجاد یک حس و حال منفی و ناخوشایند فاصله می‌گیرند و جدا می‌شوند. ماهیت هدیه دادن و جدایی کلا از پایه باهم بسیار فاصله دارند. بنابراین با خیال راحت میتوانید به خرید عطر زنانه و خرید عطر مردانه ادامه دهید.

سخن پایانی

چه در مباحث علمی و چه در احادیث و روایات، نمی‌توان تایید کرد که عطر باعث جدایی خواهد شد. همچنین روایتی از پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) است که می‌فرمایند: “بوی خوش (عطر) تقویت کننده قلب است. و در حدیثی دیگر میفرمایند: عطر بخرید و همیشه معطر باشید و عطر بهترین هدیه است. باور جدایی بعلت عطر کادو دادن را فراموش کنید. جدایی شاید هزاران عامل داشته باشد اما عطر دلیل آن نیست. پس هنگام خرید هدیه اگر به فکر عطر افتادید، اصلا نگران نباشید و مطمئن باشید که یک هدیه بسیار با ارزش را به فرد مقابلتان کادو می‌دهید.